Удосконалення знань з питань допомоги при невідкладних станах

         В колективі медичних працівників нашої лікарні співробітниками обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф лікарем Ткаченко Ольгою Євгеніївною та фельдшером Ланько Іриною Миколаївною,  була прочитана лекція та проведене практичне заняття «Допомога при невідкладних станах».

         Всі плідно попрацювали, та набули теоретичних та практичних знань.

... Читати далі »

Просмотров: 260 | Добавил: Hosp4 | Дата: 21.11.2018 | Комментарии (0)

Лікарня № 4 Чернігівської міської ради шляхом реорганізації перетворена у комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 4» Чернігівської міської ради згідно рішення Чернігівської міської ради від 29 березня 2018 року №29/VII-11 «Про припинення юридичної особи Лікарня № 4 Чернігівської міської ради шляхом реорганізації (перетворення) у комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 4» Чернігівської міської ради».

... Читати далі »

Просмотров: 229 | Добавил: Hosp4 | Дата: 11.10.2018 | Комментарии (0)

МИ  ПРОДОВЖУЄМО  ПРОВОДИТИ  НАЦІОНАЛЬНУ  КАМПАНІЮ  З ВИБОРУ  СІМЕЙНОГО  ЛІКАРЯ.

ВИ  МОЖЕТЕ  ОБРАТИ  ЛІКАРЯ  В  НАШІЙ  ПОЛІКЛІНІЦІ

 

Станом на 10.10.2018 р. 68 % населення району обслуговування лікарні вже підписали з нашими ... Читати далі »

Просмотров: 220 | Добавил: Hosp4 | Дата: 11.10.2018 | Комментарии (0)

Для підписання декларації з лікарем:

Зверніться до нашої лікарні, якщо у нас працює терапевт чи сімейний лікар, з яким ви хочете підписати декларацію. З собою потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон.

Ваші дані та контактний телефон внесуть у систему «Електронне здоров'я».

3.        Уповноважена особа лікарні або сімейний лікар роздруковує із
системи'«Електронне здоров'я» примірник декларації для перевірки.

Уважно пер ... Читати далі »

Просмотров: 242 | Добавил: Hosp4 | Дата: 11.10.2018 | Комментарии (0)

Верецун Олена Миколаївна

... Читати далі »
Просмотров: 1479 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)

РЕЖИМ РОБОТИ ТА ГРАФІК НАДАННЯ 
ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ (ПМД) В ЛІКАРНІ 

1.Допомога сімейним лікарем надається пацієнтам відповідно до режиму роботи (години прийому пацієнтів сімейним лікарем розташовані на стенді та на сайті лікарні).
2.У разі зміни режиму роботи сімейного лікаря, його пацієнти будуть повідомлені.
3.У період тимчасової відсутності сімейного лікаря (відпустка, інші обставини), його буде заміняти інший  сімейний лікар (інформація розташована на стенді та на сайті лікарні).
4.Про тимчасову відсутність сімейного лікаря та його заміну на іншого сімейного лікаря буде повідомлено за телефоном та в доступному пацієнту місці. 
6.На прийом до сімейного лікаря можна записатися особисто та за телефоном (номер мобільного телефону можна знайти на стенді та на сайті лікарні). 

Просмотров: 291 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)

ЯК ПРАВИЛЬНО ДЗВОНИТИ ЛІКАРЮ


1.Час для дзвінків лікарю - робочий день (з 8.00 до 18.00).
2.Зателефонувавши до лікаря, швидко поясніть, хто ви такий. У лікаря багато хворих, він Вас може не пам'ятати. 
3.Швидко сформулюйте проблему. Не скаржитеся абстрактно, а задавайте конкретні питання.
4.Якщо у вас немає конкретних питань, а потрібна зустріч, не ставте запитань. Скажіть, що вам потрібна консультація, і уточніть дату і час її проведення.
5.Якщо ви не додзвонилися, дзвінок скинутий, вам не відповідають - не треба передзвонювати 100 раз поспіль. Напишіть повідомлення в будь-якому з доступних месенджерів з проблемою і проханням передзвонити або часом, коли ви передзвоните самі.
6.Не треба, коли вам дзвонить лікар, говорити: «я сам передзвоню, не витрачайте гроші» і кидати трубку. Час лікаря зазвичай коштує дорожче абонентської плати.
 

Просмотров: 255 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)

Просмотров: 361 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)

« 1 2 ... 6 7 8