Верецун Олена Миколаївна

... Читати далі »
Просмотров: 1482 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)

РЕЖИМ РОБОТИ ТА ГРАФІК НАДАННЯ 
ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ (ПМД) В ЛІКАРНІ 

1.Допомога сімейним лікарем надається пацієнтам відповідно до режиму роботи (години прийому пацієнтів сімейним лікарем розташовані на стенді та на сайті лікарні).
2.У разі зміни режиму роботи сімейного лікаря, його пацієнти будуть повідомлені.
3.У період тимчасової відсутності сімейного лікаря (відпустка, інші обставини), його буде заміняти інший  сімейний лікар (інформація розташована на стенді та на сайті лікарні).
4.Про тимчасову відсутність сімейного лікаря та його заміну на іншого сімейного лікаря буде повідомлено за телефоном та в доступному пацієнту місці. 
6.На прийом до сімейного лікаря можна записатися особисто та за телефоном (номер мобільного телефону можна знайти на стенді та на сайті лікарні). 

Просмотров: 292 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)

ЯК ПРАВИЛЬНО ДЗВОНИТИ ЛІКАРЮ


1.Час для дзвінків лікарю - робочий день (з 8.00 до 18.00).
2.Зателефонувавши до лікаря, швидко поясніть, хто ви такий. У лікаря багато хворих, він Вас може не пам'ятати. 
3.Швидко сформулюйте проблему. Не скаржитеся абстрактно, а задавайте конкретні питання.
4.Якщо у вас немає конкретних питань, а потрібна зустріч, не ставте запитань. Скажіть, що вам потрібна консультація, і уточніть дату і час її проведення.
5.Якщо ви не додзвонилися, дзвінок скинутий, вам не відповідають - не треба передзвонювати 100 раз поспіль. Напишіть повідомлення в будь-якому з доступних месенджерів з проблемою і проханням передзвонити або часом, коли ви передзвоните самі.
6.Не треба, коли вам дзвонить лікар, говорити: «я сам передзвоню, не витрачайте гроші» і кидати трубку. Час лікаря зазвичай коштує дорожче абонентської плати.
 

Просмотров: 257 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)

Просмотров: 363 | Добавил: Hosp4 | Дата: 13.09.2018 | Комментарии (0)